Zapytanie ofertowe na produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych

Bielawki, 17.12.2019 r.

Dom Pomocy Społecznej w Bielawkach                                                

Bielawki 47

83-130 Pelplin

Telefon/faks: (58) 536-16-59

Email: bielawki@op.pl

Godziny pracy: poniedziałek – piątek: 7:00 – 15:00

 

                          

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z planowanym zakupem produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach w 2020r. uprzejmie proszę o złożenie oferty cenowej zgodnie z załączonymi dokumentami.

 

  1. Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej w Bielawkach

Bielawki 47

83-130 Pelplin

tel.(58) 536-16-59

NIP: 593-21-33-096

 

  1. Przedmiot zapytania ofertowego:
  2. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej według zestawienia rodzajowo – ilościowo – wartościowego opisanego w Załączniku nr A do Formularza oferty.

 

  1. Zestawienie rodzajowo – ilościowo – wartościowe zawarte w Załączniku nr A w rubryce 4 zawiera prognozowane (szacunkowe) zapotrzebowanie asortymentu (przedmiotu dostawy) w okresie jednego roku i są to wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:

  1. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne będą dostarczane dwa razy w tygodniu od godz. 7:30 do godz. 09:00 do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze złożonym telefonicznie lub faksem zamówieniem, poprzedzającym dzień dostawy towaru. Dostawa obejmuje również wniesienie przedmiotu zamówienia przez pracowników Wykonawcy do wskazanego magazynu u Zamawiającego.

 

  1. Dostarczone produkty zwierzęce, mięso oraz produkty mięsne powinny być wysokiej jakości, świeże, schłodzone, bez wad jakościowych, kolor mięsa jasno-różowy właściwy jak dla mięsa świeżego.
  2. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być pakowany w oryginalnych opakowaniach oraz musi posiadać etykietę w języku polskim zawierającą co najmniej:
  • nazwę produktu,

  • wykaz składników, przede wszystkim zawartość mięsa odpowiadającą zawartości wskazanej w załączniku A dla poszczególnych towarów,

  • datę produkcji,

  • nazwę i adres producenta,

  • masę netto,

  • datę przydatności do spożycia, datę minimalnej trwałości do spożycia,

  • zawartość netto wyrażonej w jednostkach miary,

  • oznaczenie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikację artykułu.

  1. Towar nie posiadający etykiety będzie bezwzględnie zwracany do dostawcy.
  2. Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Powinny być gładkie, czyste, łatwe do mycia i dezynfekcji.
  3. Zamawiający informuje, iż w niektórych pozycjach w zestawieniu rodzajowo-ilościowo-wartościowym przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów bądź pochodzenia. Wskazania te mają charakter przykładowy, określają jedynie klasę i standard zamawianych wyrobów. Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach składanie ofert na rozwiązania równoważne, a zatem zaoferowanie produktu o takim samym składzie, jakości i właściwościach organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach, smak) w opakowaniu, którego rodzaj i wielkość wskazał Zamawiający w ww. formularzu.

 

  1. Nie dopuszcza się dostarczenia towaru w opakowaniach zastępczych, uszkodzonych, czy zbiorczych.

 

  1. Przedmiot zamówienia musi być dobry jakościowo i posiadać co najmniej:
  2. a) 3 dniowy termin do spożycia w przypadku mięsa,
  3. b) 21 dniowy termin do spożycia w przypadku wędlin.

 

  1. Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia powinien być zgodny z obowiązującymi przez Wykonawcę systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym.

 

  1. Zamawiający wymaga, aby na dokumencie dostawy lub innym dokumencie handlowym była wskazana data przydatności do spożycia dla zakupionego towaru.

 

  1. Towar zostanie dostarczony transportem Wykonawcy do siedziby zamawiającego. Koszt transportu wliczony będzie w cenę dostawy.

 

  1. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem, przeterminowanego lub złej jakości Wykonawca na swój koszt dokona wymiany takiego towaru na wolny od wad- w tym samym dniu, w którym miała miejsce dostawa.

 

  1. W ramach zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą (najtańszą) oferty cenową.

 

  1. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.

 

  1. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania jakiejkolwiek oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.

 

  1. Termin wykonania zamówienia (12 m-cy): od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.

 

  1. Dom Pomocy Społecznej w Bielawkach zaznacza, iż Wykonawca może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  3. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna.
  4. Oferta i wszystkie załączniki muszą być opieczętowane pieczęcią firmową i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji.
  5. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
  6. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
  7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
  9. Oferty częściowe oraz oferty wariantowe zostaną odrzucone.
  10. Oferta winna być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  11. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dołączyć do oferty Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w udziale w zapytaniu ofertowym:
  12. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – Załącznik nr 2.
  13. Oświadczenie o spełnieniu koniecznych wymagań higieniczno – sanitarne w procesie produkcji i obrocie żywnością.– Załącznik nr 3.
  14. Składanie ofert.
  15. Ofertę wraz z załącznikami opatrzoną nazwą zamówienia: ,,Oferta na  dostawę produktów zwierzęcych, mięsa oraz produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach w 2020 r” należy złożyć do dnia 23.12.2019 r. do godz. 14:00:
  • w siedzibie Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Bielawki 47; 83-130 Pelplin (Budynek Główny – administracja) lub,

  • przesłać pocztą e-mail: bielawki@op.pl za potwierdzeniem odbioru.

  1. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową, czy kurierska.
  2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców pisemnie.
  3. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa (wzór umowy stanowi Załącznik Nr 4). Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy do Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach następujące kserokopie dokumentów potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem”:
  • wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS,
  • zaświadczenie o numerze NIP,
  • zaświadczenie o numerze REGON.
  1. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:

Małgorzata Gładykowska (58) 536-16-59, adres e-mail: bielawki@op.pl

Korespondencja w sprawie Zamówienia : fax (58) 536-16-59.

 

VII. Inne postanowienia

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w każdym czasie dokonania zmian lub odwołania warunków zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W przypadku wprowadzenia zmian Zamawiający ogłosi to na swojej stronie intrnetowej: dpsbielawki.com i każda zmiana staje się wiążąca od chwili ogłoszenia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny.
  3. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.

4.Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w siedzibie Zamawiającego bez udziału Wykonawców.

 

VIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informuję, że:

  1. Administratorem Pana(ni) danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Bielawkach, Bielawki 47, 83-130 Pelplin, NIP: 5932133096, REGON: 040000049.

2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pan(ni się skontaktować w sprawach ochrony Pana(ni) danych osobowych i realizacji swoich praw pod następującym adresem poczty elektronicznej: administracja@dpsbielawki.pl lub pisemnie na adres: Dom Pomocy Społecznej w Bielawkach, Bielawki 47, 83-130 Pelplin.

3.Pana(ni) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach w 2020” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.

  1. Odbiorcami Pana(ni) danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 701– 705 Kodeksu Cywilnego ( Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93).
  2. Pana(ni) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
  3. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Kodeks cywilny.
  4. W odniesieniu do Pana(ni) danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  5. Administrator nie przewiduje przekazywania Pana(ni) danych do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO.
  6. Posiada Pan(ni):
  7. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana(ni) dotyczących,

b.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana(ni) danych osobowych,

  1. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*,
  2. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pana(ni), że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  3. nie przysługuje Panu(ni):
  4. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  5. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  6. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Szczegółowe informacje na temat Ochrony Danych zamieszczamy w Polityce Prywatności dostępnej w naszej placówce oraz na naszej stronie internetowej.

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa.

Załącznik nr A – Zestawienie rodzajowo – ilościowe- wartościowe.

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o                      zamówienie publiczne.

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu koniecznych wymagań higieniczno –                                sanitarne w procesie produkcji i obrocie żywnością.

Załącznik nr 4 – Istotne postanowienia umowy- wzór umowy.

                                                                                                Dyrektor Domu
mgr Katarzyna Piotrkowska

 

 

Załącznik Nr 1

 

……………………………………                                                               …………………………………….

Pieczęć Wykonawcy                                                                              (miejscowość, data)

 

OFERTA CENOWA

DANE DOTYCZĄCE WYKONAWCY:

NAZWA WYKONAWCY: ………………………………………………………………………………………………

ADRES: ………………………………………………………………………………………………………………….

TELEFON: …………………………… FAX: ………………………….. E-mail : ………………………………..

NIP ……………………………………………..               REGON …………………………………………………

NR RACHUNKU BANKOWEGO ………………………………………………………………………………………………………………………………….

Niniejszym składam ofertę na:

dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach na rok 2020, na warunkach opisanych w  Zapytaniu Ofertowym.

 

Wartość ofertowa przedmiotu dostawy zgodnie z Załącznikiem A wynosi:

 

Wartość netto ………………………………………………………. zł

Słownie ………………………………………………………………………………………………………..

Wartość brutto …………………………………………………..… zł

Słownie…………………………………………………………………………………………………………

 

Do niniejszego formularza dołączam:

1) Wypełnione zestawienie rodzajowo – ilościowo – wartościowe. – Załącznik A

2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – Załącznik nr 2.

3) Oświadczenie o spełnieniu koniecznych wymagań higieniczno – sanitarne w procesie produkcji i obrocie żywnością – Załącznik nr 3.

 

  1. Oświadczam, że zawarte w Zapytaniu Ofertowym w Załączniku 4 istotne postanowienia umowy – wzór umowy, zostały zaakceptowane i zobowiązuję się w przypadku wyboru oferty, do zawarcia umowy na warunkach określonych w wymienionym załączniku, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

 

……………………………………………………                               ………………………………………………

(miejscowość, data)                                                (podpis i pieczątka Wykonawcy)

                                                               

Załącznik nr 2

 

………………………………………

(pieczęć firmowa)

 

OŚWIADCZENIE

o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

 

Nazwa Wykonawcy: ………………………………………………………………………………………….

Adres Wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………

Nr tel./fax: ………………………………………………………………………………………………………

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na: dostawę produktów zwierzęcych, mięsa oraz produktów mięsnych  spełniam/spełniamy* warunki udziału w postępowaniu i oświadczam/oświadczamy*, że:

1) posiadam kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej jakie przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2) moja sytuacja ekonomiczna gwarantuje wykonanie zamówienia i posiadam dostęp do niezbędnej ilości środków, jakie wymaga Zamawiający dla bieżącej realizacji zamówienia.

3) posiadam zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

 

……………………….., dnia ……………… 2019r.

 

……………………………………………

(podpis i pieczęć osoby upoważnionej)

 

  • niepotrzebne skreślić

Załącznik nr 3

OŚWIADCZENIE

Zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r. Nr 171 poz. 1225, z późn. zm.) oświadczam, że spełniam konieczne wymagania higieniczno-sanitarne w procesie produkcji i obrocie żywnością.

 

……………………….., dnia ……………… 2019r.

 

……………………………………………

(podpis i pieczęć osoby upoważnionej)

 

PLIK  KALKULACYJNY DO  POBRANIA  –   Załącznik A – zest. mięsa, wędlin 2020r