Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na podstawie kodeksu cywilnego
Załącznik nr 1
do REGULAMINU PRZETARGU PISEMNEGO OTWARTEGO
prowadzonego w trybie art. 701 – 70 5 kodeksu cywilnego na roboty budowlane pn.:
?Przebudowa budynku zamieszkania zbiorowego ze zmianą sposobu użytkowania
na budynek usług terapeutyczno-rehabilitacyjno-edukacyjnych
dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach?.
Ogłoszenie o przetargu pisemnym otwartym z dnia 08.05.2018r.
prowadzonym w trybie art 701 – 70 5 kodeksu cywilnego na roboty budowlane pn.:
?Przebudowa budynku zamieszkania zbiorowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek usług terapeutyczno-rehabilitacyjno-edukacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach.?
Nazwa i adres Zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego,
Bielawki 47
83-130 Pelplin
Telefon/Fax:(058)5361659
Adres e-mail: bielawki@op.pl
NIP: 593-21-33-096
REGON: 040000049
Adres pod którym można uzyskać dokumentację przetargową
Dom Pomocy Społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego, Bielawki 47, 83 – 130 Pelplin
Pokój Administracja w dni robocze do poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja przetargowa:
www.dpsbielawki.com
Przedmiot przetargu
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku zamieszkania zbiorowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek usług terapeutyczno-rehabilitacyjno-edukacyjnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach.
Warunki przetargu.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wzakresie objętym zamówieniem,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
- Zamawiający dokona szczegółowej analizy ofert pod względem złożonych oświadczeń i dokumentów, ich zgodności z treścią niniejszego Regulaminu, zgodnie z formułą ?spełnia ? nie spełnia? ( z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia), po czym dokona oceny zakwalifikowanych jako prawidłowe oferty i wybiera najkorzystniejszą z nich lub ustala, że żadna oferta nie nadaje się do przyjęcia.
- Potwierdzenie spełnienia wszystkich warunków przez Wykonawcę nastąpi przez złożenie stosownych oświadczeń i dokumentów wymienionych szczegółowo w Regulaminie przetargu.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin związania ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3% od ceny brutto złożonej oferty.
- Kryterium oceny ofert:
– cena zamówienia brutto – 60 %,
– skrócenie realizacji terminu ? 40 %
- Termin wykonania zamówienia oraz okres gwarancji:
- a) termin wykonania zamówienia: od 06.06.2018r. do 30.11.2018r.
- b) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 60 ? miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
- Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych: Dokumenty nieodpłatne podlegające tylko wypożyczeniu przez Zamawiającego. Dokumenty w stanie nienaruszonym podlegają zwrotowi przez
Wykonawcę nie później niż w terminie składania ofert. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania przetargu lub unieważnienia
przetargu bez podania przyczyny w każdym czasie. - Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
- Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. - Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania warunków zawartych w niniejszym Regulaminie. W przypadku wprowadzenia zmian Zamawiający zamieści informacje o ich dokonaniu na stronie internetowej, na której dostępny jest Regulamin przetargu. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili opublikowania informacji o jej dokonaniu.
Termin i miejsce składania ofert
- Termin składania ofert: 30.05.2018r. roku do godziny 10:00.
- Termin otwarcia ofert: 30.05.2018 roku o godzinie 10:10.
- Miejsce składania ofert
Dom Pomocy Społecznej dzieci i młodzieży niepełnosprawnych prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego
Bielawki 47
83 – 130 Pelplin
Pokój Administracja
- Miejsce otwarcia ofert
Dom Pomocy Społecznej dzieci i młodzieży niepełnosprawnych prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego
Bielawki 47
83 – 130 Pelplin
Budynek Główny ? weranda.
Z poważaniem
Dyrektor Domu
Katarzyna Piotrkowska
REGULAMIN PRZETARGU z dnia 08.05.2018
Załącznik Załącznik nr 2- oferta formularz.
Załącznik nr 3-oswiadczenie o spełnianiu warunków.
Załącznik nr 4-oświadczenie o wykluczeniu.
Załącznik nr 5-wykaz robót.
Załącznik nr 6-wykaz personelu kierowniczego
.Załącznik nr 7-oświadczenie o przynależności.
Załącznik nr 8-umowa.
Załącznik nr 9-wykaz wyrobów równoważnych.
Załącznik nr 10-wykaz podwykonawców.
Załącznik nr 11- oddaniu zasobów do dyspozycji.
Załącznik nr 12- Gwarancja.
PROJEKT WYKONAWCZY
A01 A02 A03 A04 A05 A06 A07 A08 A09 I00 I01 I02 I03 I04 I05 I06 I07 I08 T01 T02 T03 W01 W02 W03 W04 W05 WŁ1A WŁ1B WŁ1C WŁ1D WŁ2A WŁ2B WŁ2C WŁ2D WŁ3A WŁ3B WŁ3C WŁ3D WŁ4A WŁ4B WŁ4C WŁ4D WŁ5A WŁ5B WŁ5C WŁD WZ1 WZ2 WZ3 WZ4 WZ5 WZ6
PRZEDMIAR
SPECYFIKACJA
PROJEKT INSTALACJA ELEKTRYCZNA
PROJEKT WYKONAWCZY
PRZEDMIAR
SPECYFIKACJA
PROJEKT INSTALACJA SANITARNA
PROJEKT WYKONAWCZY
0 OPIS -PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY
S01 – rzut parter – INWENTARYZACJA
S02 – rzut I piętro – INWENTARYZACJA
S03 – rzut II piętro – INWENTARYZACJA
S06 – rzut II piętro – kan san
PRZEDMIAR ROBÓT
Bielawki – przedmiar robót demontaż
Bielawki – przedmiar robót montaż
SPECYFIKACJA
PROJEKT KONSTRUKCJA
PROJEKT WYKONAWCZY
PRZEDMIAR
SPECYFIKACJA