Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pisemnym z dnia 08.03.2024r. prowadzonym w trybie art 701 – 70 5 kodeksu cywilnego na zadanie pn.: „Remont budynku głównego mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach”
Załącznik nr 1
do REGULAMINU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PISEMNEGO
prowadzonego w trybie art. 701 – 70 5 kodeksu cywilnego na zadanie pn.:
„Remont budynku głównego mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach”
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pisemnym z dnia 08.03.2024r.
prowadzonym w trybie art 701 – 70 5 kodeksu cywilnego na zadanie pn.:
„Remont budynku głównego mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej
w Bielawkach”
Nazwa i adres Zamawiającego
Dom Zakonny Zgromadzenia Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego, Bielawki 47, 83-130 Pelplin
Telefon: (58) 536-16-59
Adres e-mail: bielawki@op.pl
NIP: 5932450081
REGON: 220076777
Adres pod którym można uzyskać dokumentację przetargową
Dom Zakonny Zgromadzenia Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego, Bielawki 47, 83-130 Pelplin
Pokój Księgowość/ Kadry i płace w dni robocze do poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja przetargowa:
www.dpsbielawki.com
Przedmiot przetargu
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont budynku głównego mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach”
- Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w:
1) Regulaminie przetargu,
2) Projekcie architektoniczno-budowlany – Załącznik nr 5,
3) Projekt – rzuty i zestawienie pow. Użytkowej – Załącznik nr 6
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych nr ST-04/23, CZĘŚĆ I – WYMAGANIA OGÓLNE, Branża: ELEKTRYCZNA i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych nr ST-04/23, CZĘŚĆ II- WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE – Branża: ELEKTRYCZNA- Załącznik nr 7,
5) Projekcie technicznym (Branża elektryczna) – Załącznik nr 8,
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Roboty ogólnobudowlane) – Załącznik nr 9,
7) Przedmiarze (roboty ogólnobudowlane) – Załącznik nr 10,
8) Przedmiarze (branża elektryczna) – Załącznik nr11,
które stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu przetargu.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z Regulaminem przetargu, z dokumentacją projektową, wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarami robót, poleceniami Zamawiającego oraz aktualnymi obowiązującymi normami, przepisami prawa i wiedzą techniczną. Za jakość wykonanych robót odpowiada Wykonawca.
- Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są do przeprowadzenia wizji budynku objętego zamówieniem w sposób umożliwiający rzeczywiste zapoznanie się z jego stanem faktycznym i dostępem, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
- Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym dobór materiałów oraz kolorystkę. W tym celu niezbędne będzie przedstawienie przez Wykonawcę próbek wyrobów i kolorów.
- W organizacji placu budowy i prowadzenia robót musi być uwzględnione normalne funkcjonowanie Domu Pomocy Społecznej w Bielawkach, dlatego też prace remontowo-budowlane należy wykonywać etapami, piętrami w uzgodnieniu z Zamawiającym.
- 7. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram wykonywania prac.
- Wykonawca wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia w części związanej z wykonaniem robót specjalistycznych budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych itp.
- Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w Załączniku nr 4 do oferty tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców, Zamawiający przyjmuje, że przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę.
- Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
- Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia.
Warunki przetargu.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w
zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
- Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, zgodnie z poniższym wykazem:
- dysponuje minimum jedną, osobą, która będzie pełniła przy realizacji zamówienia funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane, doświadczenia przynajmniej 5 lat jako kierownika budowy (realizacja co najmniej trzech kontraktów, zadań dotyczących budowy lub modernizacji obiektów kubaturowych w zakresie remontu).
- Dysponuje co najmniej 8 pracownikami budowlanymi.
- Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu pełnobranżowego w budynkach użyteczności publicznej o kubaturze minimum 3000 m2. Wymagany jest wykaz robót z podaniem nazwy Zamawiającego, opisu wykonanego zamówienia, wartości przedmiotu, terminu realizacji oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane lub są wykonane należycie.
- Zamawiający dokona szczegółowej analizy ofert pod względem złożonych oświadczeń i dokumentów, ich zgodności z treścią niniejszego Regulaminu, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” (z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia), po czym dokona oceny zakwalifikowanych jako prawidłowe oferty i wybiera najkorzystniejszą z nich lub ustala, że żadna oferta nie nadaje się do przyjęcia.
- Potwierdzenie spełnienia wszystkich warunków przez Wykonawcę nastąpi przez złożenie stosownych oświadczeń i dokumentów wymienionych szczegółowo w Regulaminie przetargu.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin związania ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3% od ceny brutto złożonej oferty.
- Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 5% od ceny brutto złożonej oferty.
- Kryterium oceny ofert:
– cena zamówienia brutto – 100 %
- Termin wykonania zamówienia oraz okres gwarancji:
- a) termin wykonania zamówienia: od 04.2024r. do 31.10.2024r.
- b) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy.
- Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych: Dokumenty nieodpłatne podlegające tylko wypożyczeniu przez Zamawiającego. Dokumenty w stanie nienaruszonym podlegają zwrotowi przez Wykonawcę nie później niż w terminie składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania przetargu lub unieważnienia
przetargu bez podania przyczyny w każdym czasie. - Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
- Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania warunków zawartych w niniejszym Regulaminie. W przypadku wprowadzenia zmian Zamawiający zamieści informacje o ich dokonaniu na stronie internetowej, na której dostępny jest Regulamin przetargu. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili opublikowania informacji o jej dokonaniu.
Termin i miejsce składania ofert
- Termin składania ofert: 29.03.2024r. roku do godziny 12:00.
- Termin otwarcia ofert: 29.03.2024r. roku o godzinie 12:10.
- Miejsce składania ofert
Dom Zakonny Zgromadzenia Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego
Bielawki 47
83 – 130 Pelplin
Pokój Księgowość/Kadry i płace
- Miejsce otwarcia ofert
Dom Zakonny Zgromadzenia Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego
Bielawki 47
83 – 130 Pelplin
Budynek Główny – weranda.
Z poważaniem
Przełożona Domu
mgr Katarzyna Piotrkowska
DOKUMENTACJA DO POBRANIA W ORYGINALE